מזוודת רופא לניהול מרפאות
תמונה של יומן במערכת זמון תורים
ציור ססטוסקוף לפתרונות משלימים לרופאים

מערכת זימון תורים

מערכת זימון התורים היחידה בעולם שלא משאירה מקום לטעויות אנוש 24/7

כבעל מרפאה המעניק שירות רפואי לעשרות מטופלים מדי שבוע (אם לא מדי יום), מי כמוך יודע עד כמה מורכבת משימת ניהול המרפאה. מטופלים המתלוננים על חוסר זמינות, מזכירה שקורסת תחת העומס וטעויות קביעת תורים ביומן אינם אלא תרחישים טבעיים, שאינם ניתנים לשליטה. האומנם?
פעם, אכן לא הייתה אלטרנטיבה: קביעת תורים נעשתה באופן ידני, ורק בשעות הפתיחה של המרפאה; למזכירה לא היה פנאי להעניק תשומת לב מלאה למטופלים שהגיעו למרפאה, וזמן יקר הלך לאיבוד לטובת התעסקות בתלונות והשלטת סדר. כל אלה גרמו לאיבוד לקוחות ולפגיעה בהכנסות המרפאה.
פעם, לא הייתה אלטרנטיבה אחרת. היום, יש. מערכת זימון תורים מתקדמת מבית אודורו מעצימה את יכולת השליטה הניהולית במרפאה בשני אופנים:
ראשית, המערכת מאפשרת למטופלים לקבוע תור למרפאה 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע;
שנית, אשף התורים של אודורו יודע לעשות את כל מה שלימדת את מזכירתך ולתת מענה לכל חוקיות תור אפשרית ב- 100% דיוק! ולא אחוז אחד פחות.
מערכות זימון תורים מבית אודורו מותאמות למגוון מרפאות, החל ממרפאת רופא בודד העובד ללא מזכירה, ועד למרפאה של עשרות רופאים.

באפשרותך לבחור אחד או יותר מבין הפתרונות הבאים:

  אתר אינטרנט אישי

  פתרונות ווידוא תורים No Show ותזכורת ב-sms למניעת no-show

  קידום רופאים בפורטל רופאים דוקתורים 

פתרונות זימון תורים משולבים עם יומן פגישות אינטרנטי, הנגיש לצוות המרפאה בלבד מכל מחשב או טלפון חכם. היומן האינטרנטי מציג באופן אוטומטי גם את התורים שנקבעו ידנית וגם את התורים שנקבעו באמצעות מערכת זימון תורים אודורו. כך באפשרותך לקבל תמונת מצב עדכנית בכל רגע ומכל מקום!

בנוסף לכך את מערכת זימון התורים של אודורו ניתן לחבר לכל מערכות זימון התורים של קופות החולים ולהנות מאינטגרציה מלאה.