ד"ר בלוך | מומחית לילוד וגניקולוגיה

חסכון משמעותי בעלויות ובזמן

במרפאתי, בשני ימי קבלה בשבוע אנו מקבלים כ- 70-75 מטופלות, דבר שאילץ אותנו להיעזר, לצד המזכירות הקיימת במערכת לקביעת תורים חיצונית.

בתחילה, הינו מנויים באחת החברות המספקות שרות זימון תורים במענה אנושי כשיומן התורים מוצב באתר האינטרנט שלהם. לצערנו, ריבוי תקלות (נפילות של היומן באתר) ועלות גבוה של כ – 4-5 ₪ פר מטופלת אילצו אותנו לחפש חלופה. לבסוף, בחרנו במערכת זימון התורים של אודורו, http://www.odoro.co.il  בה אנו משתמשים מספר שנים.

כשהתחלנו את העבודה המשותפת, תאמנו עם חברת אודורו את המאפיינים של המרפאה שלנו, כמו: נתונים כלליים של כתובת, שעות קבלה, מס' טלפון; ימים  ושעות קבלה ותדירות התורים המבוקש והפעם בחרנו לוותר על השימוש בשפה השנייה (המערכת מסוגלת לענות בעברית וברוסית). תוך כמה ימים הוקצה לנו מספר טלפון ייחודי ובעצם המערכת הייתה מוכנה לפעולה.

כך, המטופלות מתקשרות למספר של המערכת הממוחשבת ובדרך פשוטה מאוד וקצרה במיוחד הן יכולות לבצע את כל פעילות זימון התורים להן הן זקוקות, כל זאת,  24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע ואנו במרפאה (או בכל מקום אחר שיש שם אינטרנט) רואים את מצב היומן שלנו כשהוא מעודכן מיידית.

יתרונות בולטים של השימוש במערכת של אודורו הם, פשטות השימוש, חסכון משמעותי בעלויות ובזמן ויעילות רבה של ניהול התורים במרפאה.

לרוב, המעבר למערכת זימון תורים אינו תהליך פשוט (רק ליידע את המטופלות הותיקות בקיום אופציה להזמין תור בדרך נוספת, לוקח לא מעת זמן ומשאבים) ולמרות זאת, במקרה זה המאמץ השתלם (מכל הבחינות) ואפילו מוקדם מהצפוי!

נשמח לחלוק עם עמיתנו את ניסיוננו החיובי בבחירה ושימוש במערכת אודורו. לחוות דעתנו המורחבת אתם מוזמנים לפנות למרפאתנו בטל' 03-5340506. נשמח לעזור.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות