עדכון חשוב!

חובת הגדרת שם משתמש וסיסמא לכל משתמשי היומן

בתקופה הקרובה נבצע עדכון במערכת, שמטרתו לאפשר למשתמשי היומן לעדכן את סיסמתם באופן קל, מהיר ועצמאי. עם העלאת העדכון, נציגינו לא יוכלו יותר לאפס/להחליף סיסמאות עבורכם. 

איפוס הסיסמאות ועדכונן יוכלו להתבצע רק בזיהוי מול הטלפונים האישיים של משתמשי היומנים כפי שהוגדרו ע"י בעלי החשבון.

במידה ויש במרפאתכם משתמשים אשר לא הוגדר עבורם יומן ייעודי, יש לבקש מבעל המרפאה/אחראי מוסמך מטעם המרפאה לפנות אלינו בכתב בבקשה לפתוח הרשאות ייעודיות לכל משתמשי היומן מטעמו.

לאחר עדכון הגרסה, לצורך שינוי/איפוס סיסמא, תישלח סיסמא מהמערכת לטלפון האישי של המשתמשים ביומן.

לשם כך נבקש שתודאו כי הטלפונים המופיעים אצלנו עדכניים, ובמידה וישנם מספר משתמשים על אותו יומן, אנא צרו עמנו קשר ונפתח עבורכם הרשאות בהתאם.

כרגע , ועד לעדכון הגרסה, תוכלו להמשיך ולעבוד ביומן כרגיל, אך כדאי להקדים כבר עכשיו לקבל הרשאות לכל משתמשי היומן. 

לצורך הוספת משתמשים ליומן, על בעל החשבון לפנות אלינו בדוא"ל לכתובת support@odoro.co.il עם הפרטים הבאים: 

  • שם הלקוח 
  • שם המשתמש החדש
  • טלפון סלולרי אישי של המשתמש
  • דואר אלקטרוני

לשאלות ובירורים נוספים מוזמנים לפנות אלינו דרך כפתור התמיכה הטכנית ביומן, במייל support@odoro.co.il או בטלפון 03-5141414 ונציגנו ישמחו לסייע.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות