בתקופה הקרובה נבצע עדכון במערכת, שמטרתו לאפשר למשתמשי היומן לעדכן את סיסמתם באופן קל, מהיר ועצמאי. עם העלאת העדכון, נציגינו לא יוכלו יותר לאפס/להחליף סיסמאות עבורכם.
איפוס הסיסמאות ועדכונן יוכלו להתבצע רק בזיהוי מול הטלפונים האישיים של משתמשי היומנים כפי שהוגדרו ע"י בעלי החשבון.
במידה ויש במרפאתכם משתמשים אשר לא הוגדר עבורם יומן ייעודי, יש לבקש מבעל המרפאה/אחראי מוסמך מטעם המרפאה לפנות אלינו בכתב בבקשה לפתוח הרשאות ייעודיות לכל משתמשי היומן מטעמו.
לאחר עדכון הגרסה, לצורך שינוי/איפוס סיסמא, תישלח סיסמא מהמערכת לטלפון האישי של המשתמשים ביומן.
לשם כך נבקש שתודאו כי הטלפונים המופיעים אצלנו עדכניים, ובמידה וישנם מספר משתמשים על אותו יומן, אנא צרו עמנו קשר ונפתח עבורכם הרשאות בהתאם.
כרגע , ועד לעדכון הגרסה, תוכלו להמשיך ולעבוד ביומן כרגיל, אך כדאי להקדים כבר עכשיו לקבל הרשאות לכל משתמשי היומן.
לצורך הוספת משתמשים ליומן, על בעל החשבון לפנות אלינו בדוא"ל לכתובת support@odoro.co.il עם הפרטים הבאים:
לשאלות ובירורים נוספים מוזמנים לפנות אלינו דרך כפתור התמיכה הטכנית ביומן, במייל support@odoro.co.il או בטלפון 03-5141414 ונציגנו ישמחו לסייע.
אודורו זימון תורים – ניהול מרפאות
במרכזה של מערכת הניהול החדשנית עומד אשף זימון תורים – פתרון טכנולוגי הנותן מענה מושלם לכל חוקיות תור אפשרית, ב- 100% דיוק.
משך התור, מרווח בין התורים, ימי עבודה פנויים בשבוע, דרישות ספציפיות הקשורות לתחום ההתמחות הרפואי – כל אלה פרמטרים על פיהם ניצור עבורך את מערכת זימון התורים המתאימה לך.
אשף התורים של אודורו נכנס לנעליה של המזכירה הטובה ביותר, וממש מנהל "דו-שיח" אינטראקטיבי עם המטופל; 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
* על פי תנאי מכבי.
אודורו זימון תורים – ניהול מרפאות
במרכזה של מערכת הניהול החדשנית עומד אשף זימון תורים – פתרון טכנולוגי הנותן מענה מושלם לכל חוקיות תור אפשרית, ב- 100% דיוק.
משך התור, מרווח בין התורים, ימי עבודה פנויים בשבוע, דרישות ספציפיות הקשורות לתחום ההתמחות הרפואי – כל אלה פרמטרים על פיהם ניצור עבורך את מערכת זימון התורים המתאימה לך.
אשף התורים של אודורו נכנס לנעליה של המזכירה הטובה ביותר, וממש מנהל "דו-שיח" אינטראקטיבי עם המטופל; 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
* על פי תנאי מכבי.
© כל הזכויות שמורות לאודורו מערכות בע"מ
WhatsApp us