גסטרואנטרולוגיה

אם הנך גסטרואנטרולוג מומחה ורופא העוסק בעבודה עם בני אדם, אתה וודאי מכיר היטב את המושג "כאוס".

הכאוס החיצוני הזה משפיע ישירות על אופן ההתנהלות של המרפאה; באופן טבעי, המטופלים נתונים לדאגות ולחצים… לא תמיד זוכרים להגיע בזמן, לעיתים קרובות מתלוננים… ומצד שני: מצפים לקבל טיפול כיד המלך, בכל שעה שבה הם מתייצבים (או "נוחתים") במרפאה.

את הפרדוקס הזה פותרת עבורך 'אודורו' אחת ולתמיד. איך? באמצעות מערכת ניהול מתקדמת הנמצאת בשליטתך, מבטיחה אפס טעויות אנוש, ופוטרת אותך מעיסוק בכל ה-'מסביב' המיותר.

את התוצאה אפשר לתאר במילה אחת: שקט. השקט הזה מתורגם לתוצאות הלכה למעשה:

  תורים מותאמים אישית לכל סוג מטופל לדוגמא: מבוטחי מכבי – תורים של 10 דק' ותורים פרטיים 30 דק' +עדכון על תעריף תור פרטי

  תורים לפי סוג טיפול לדוגמה: מרפאת ילדים – 10 דק' לתור, מרפאת גסטרו 20 דקות לתור

  0 טעויות בקביעת התורים

  הגברת היעילות התפעולית של המרפאה – סוף לכאוס

  מינימום no-show; ניצול אופטימאלי של שבוע העבודה

  אפשרות להגביל תורים לרבעון או לרבעון צף

  אפשרות לתעדף תורים מסויימים כגון: פרטי, לפני ניתוח ועוד

  אפשרות לווידוא תורים

  קידום חינם בפורטל דוקתורים

  שרות יוצא דופן ללקוחות קיימים וחדשים

  ניצול אופטימאלי של משאב הזמן למטרת טיפול רפואי

  ובשורה התחתונה: מיצוי הפוטנציאל הכלכלי של המרפאה

'חבילת' פתרונות הניהול של אודורו מוצעת לרופאים גסטרואנטרולוגים במחיר חודשי אטרקטיבי, ותוך התאמה מושלמת לשיטת העבודה הייחודית של מרפאתך. עם אודורו, אינך צריך לחשוש מפני שיבוש נהלי העבודה הקיימים, מערכות הניהול שלנו מותאמות ספציפית – באמצעות אשף התורים – לכל דרישה שתגדיר: סוגי התורים, משך כל תור, הדיאלוג שיש לנהל מול המטופל לצורך קביעת התור ועוד.

איננו "עוד" Call-Center המספק שרות חסר בידול לכל דורש. מיום הקמתה, שמה לה למטרה חברת אודורו להיות פורצת דרך בתחום הפיתוח הטכנולוגי לניהול מרפאות. את הידע והניסיון העצום שצברנו בעבודה עם מאות רופאים – נשמח להעמיד גם לרשותך:

פתרונות זימון תורים לגסטרואנטרולוגים

 זימון תורים באמצעות האינטרנט

 זימון תורים באמצעות מענה קולי ממוחשב

 זימון תורים באמצעות מענה אנושי על ידי מוקדן – 24 שעות ביממה

פתרונות משלימים לגסטרואנטרולוגים