משפחה

כמומחה לרפואת משפחה וכמי שעוסק בעבודה עם בני אדם, אתה וודאי מכיר היטב את המושג "כאוס".

הכאוס החיצוני הזה משפיע ישירות על אופן ההתנהלות של המרפאה; באופן טבעי, המטופלים נתונים לדאגות ולחצים… לא תמיד זוכרים להגיע בזמן, לעיתים קרובות מתלוננים… ומצד שני: מצפים לקבל טיפול כיד המלך, בכל שעה שבה הם מתייצבים (או "נוחתים") במרפאה.

את הפרדוקס הזה פותרת עבורך 'אודורו' אחת ולתמיד. איך? באמצעות מערכת ניהול מתקדמת הנמצאת בשליטתך, מבטיחה אפס טעויות אנוש, ופוטרת אותך מעיסוק בכל ה-'מסביב' המיותר.

את התוצאה אפשר לתאר במילה אחת: שקט. השקט הזה מתורגם לתוצאות הלכה למעשה:

  הפחתה משמעותית בתלונות של פציינטים לגבי הזמינות – 100% זמינות לקביעת תורים!

  קווי הטלפון לא יקרסו כל בוקר

  שליטה מלאה בכמות הימים / שעות קדימה שניתן לקבוע תורים עתידיים כדי למנוע NO SHOW

  רק תור אחד לפציינט (פציינטים לא יוכלו לשריין מספר תורים)

  0 טעויות בקביעת התורים

  אפשרות לקביעת שעות מסויימות למטופלים שונים לדוגמא: חברי "מכבי" בימים א-ג, חברי "מאוחדת" בימים ד-ה

  אפשרות לשריין תורים מסויימים שרק המזכירה תוכל לקבוע תורים (מקרים דחופים, נדחפים)

  אפשרות לקבל הודעות כגון: הפניות, מרשמים, אישורי מחלה ועוד

  ניתן להוסיף וידוא תורים

  שרות יוצא דופן ללקוחות קיימים וחדשים

  ניצול אופטימאלי של משאב הזמן למטרת טיפול רפואי

  ובשורה התחתונה: מיצוי הפוטנציאל הכלכלי של המרפאה והגברת היעילות התפעולית

'חבילת' פתרונות הניהול של אודורו מוצעת לרופאי משפחה במחיר חודשי אטרקטיבי, ותוך התאמה מושלמת לשיטת העבודה הייחודית של מרפאתך. עם אודורו, אינך צריך לחשוש מפני שיבוש נהלי העבודה הקיימים, מערכות הניהול שלנו מותאמות ספציפית – באמצעות אשף התורים – לכל דרישה שתגדיר: סוגי התורים, משך כל תור, הדיאלוג שיש לנהל מול המטופל לצורך קביעת התור ועוד.

איננו "עוד" Call-Center המספק שרות חסר בידול לכל דורש. מיום הקמתה, שמה לה למטרה חברת אודורו להיות פורצת דרך בתחום הפיתוח הטכנולוגי לניהול מרפאות. את הידע והניסיון העצום שצברנו בעבודה עם מאות רופאים – נשמח להעמיד גם לרשותך:

פתרונות זימון תורים לרופאי משפחה

פתרונות משלימים לרופאי משפחה