שיניים

כרופא שיניים מומחה וכמי שעוסק בעבודה עם בני אדם, אתה וודאי מכיר היטב את המושג "כאוס".

הכאוס החיצוני הזה משפיע ישירות על אופן ההתנהלות של המרפאה; באופן טבעי, המטופלים נתונים לדאגות ולחצים… לא תמיד זוכרים להגיע בזמן, לעיתים קרובות מתלוננים… ומצד שני: מצפים לקבל טיפול כיד המלך, בכל שעה שבה הם מתייצבים (או "נוחתים") במרפאה.

את הפרדוקס הזה פותרת עבורך 'אודורו' אחת ולתמיד. איך? באמצעות מערכת ניהול מתקדמת הנמצאת בשליטתך, מבטיחה אפס טעויות אנוש, ופוטרת אותך מעיסוק בכל ה-'מסביב' המיותר.

את התוצאה אפשר לתאר במילה אחת: שקט. השקט הזה מתורגם לתוצאות הלכה למעשה:

  הגברת היעילות התפעולית של המרפאה – סוף לכאוס

  זמינות אופטימאלית 24 שעות

  "משפך" תורים דרך האינטרנט גם דרך אתרים אישיים

  מינימום no-show; ניצול אופטימאלי של שבוע העבודה

  יומן מלא, רציף ומסודר

  אפשרות לווידוא תורים יעיל

  שרות יוצא דופן ללקוחות קיימים וחדשים

  ניצול אופטימאלי של משאב הזמן למטרת טיפול רפואי

  ובשורה התחתונה: מיצוי הפוטנציאל הכלכלי של המרפאה

'חבילת' פתרונות הניהול של אודורו מוצעת לרופאי שיניים במחיר חודשי אטרקטיבי, ותוך התאמה מושלמת לשיטת העבודה הייחודית של מרפאתך. עם אודורו, אינך צריך לחשוש מפני שיבוש נהלי העבודה הקיימים, מערכות הניהול שלנו מותאמות ספציפית – באמצעות אשף התורים – לכל דרישה שתגדיר: סוגי התורים, משך כל תור, הדיאלוג שיש לנהל מול המטופל לצורך קביעת התור ועוד.

איננו "עוד" Call-Center המספק שרות חסר בידול לכל דורש. מיום הקמתה, שמה לה למטרה חברת אודורו להיות פורצת דרך בתחום הפיתוח הטכנולוגי לניהול מרפאות. את הידע והניסיון העצום שצברנו בעבודה עם מאות רופאים – נשמח להעמיד גם לרשותך:

פתרונות זימון תורים לרופאי שיניים

   זימון תורים באמצעות האינטרנט

 זימון תורים באמצעות מענה קולי ממוחשב

 זימון תורים באמצעות מענה אנושי על ידי מוקדן – 24 שעות ביממה

 

פתרונות משלימים לרופאי שיניים